antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Leon Banens - WaarBenJij.nu antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Leon Banens - WaarBenJij.nu

antigua

Door: bean

Blijf op de hoogte en volg Leon

03 November 2010 | Guatemala, Antigua

vandaag via panajachel doorgereisd naar antigua, een reis van 2,5 uur over eindelijk goede wegen. antigua in de boeken een geweldige stad genoemd. heb nog niet veel ervan gezien maar vindt het wel meevallen, westers, beddenwinkel, lampenwinkel, subways mc donalds. zit wel in een aardig hostel umma gumma. voor morgen tour geboekt richting een van de grootste markten van zuid amerika overmorgen vulkaan beklimmen en zondag vliegen naar flores. groetjes van bean

  • 04 November 2010 - 08:00

    Raoul:

    Hey Bean,

    Of moet ik zeggen Tarzan die daar aan de lianen hangt, ik zie geen foto van Jane.....

    Have fun.

    Gr de Stokkies.

  • 04 November 2010 - 10:15

    Carla:

    Hé Tarzan

    Leuk om je zo te volgen!
    Geniet er nog maar even van!!!
    x Carla

  • 04 November 2010 - 10:54

    Marc:

    Ben collega van je collega's. Via via je verhaal gelezen. Pracht man.
    Verheug je op een fantastisch Guatemala.
    Chichicastenango is amazing! Vroeg opstaan, als de zon opkomt begint het daar spoekie achtig te worden. Tikal waanzinnig.Ik zal je verhaal volgen.

  • 04 November 2010 - 21:04

    Maurice En Elmie:

    Hey leon in zwembroek..whahah vind ik toch iets beter bij de foto passen als TARZAN????!!! daar heb ik toch een ander beeld bij...

    zoals je ziet wordt je echt wel gevolgd door de echtse achterblijvers, werkers, enz enz.

    geniet heb fun, met of zonder blote kont.
    groeten


  • 05 November 2010 - 21:02

    Andrea En Chrisje:

    hela Leon, ik heb effe samen met Chrisje je profiel gekeken. jaja helemaal goedgekeurd natuurlijk. By the way; ik zorg vanavond even voor jouw geweldige vriendin. Tot ziens uit de steenenkamer/Deventer
    groet
    Andrea en Chrisje naast mij

  • 06 November 2010 - 07:48

    Gijs En Mandy:

    ola Leon,

    Hoop dat je ervan geniet, als je de kans krijgt, kijk of je een ceremonie meekrijgt in chichi castenango. In het kleine kerkje midden op de markt. Is echt de moeite waard! combi tussen voodoo en cristendom. Vond ik helemaal cool. ook de begraaf plaats is super om gezien te hebben. Al die gekleurde grafplaatsen en overal mensen die wierook aan het branden zijn, of met een pilsje op het graf zitten!!

    Wij zijn alweer terug van Thailand! maandag weer werken.
    Heb het super gehad, maar zat toch liever in midden of zuid amerika!!!

    Have fun verheug me op je volgend verhaal. Dikke kus Mandy

  • 10 November 2010 - 00:19

    Maarten:

    Echt wel stoer had ik bij moeten zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12774

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Vietnam 2014

22 Oktober 2010 - 20 November 2010

Mexico-Guatemala-Belize-Mexico

Landen bezocht: