nieuw land - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Leon Banens - WaarBenJij.nu nieuw land - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Leon Banens - WaarBenJij.nu

nieuw land

Door: bean

Blijf op de hoogte en volg Leon

02 November 2010 | Guatemala, Panajachel

gisteren aangekomen in guatemala na een vreselijke busreis, bedoel collectivo van 9 uur. aan de grens no problemos, moest 20 pesos betalen een euro of 2. toen begon de ellende, slingerend omhoog, omlaag, nog geen 5 minuten rechte weg. rond 5 uur in de avond ben je dat meer dan moe. wel een mooie reis, volgens mij nog nooit zoveel bergen in een land gezien, wonen geloof ik ook maar 12 miljoen inwoners. ben ook langs de wegen gekomen die enkele weken geleden overspoeld waren, dat was niet mals, stukken weg compleet weg. rond 5 uur gearriveerd in panajachel. een dorp aan een groot meer met rondom het meer dorpjes die ik vandaag hoop te bezoeken met een boot. er is een lange hoofdstraat met bars en restaurants, alleen die zijn compoleet leeg, de toeristen zijn op een hand te tellen, vindt het maar vreemd. gelukkig heb ik peter uit amersfoort bij me. de kamer is goed eigen badkamer, wc, en kabel tv voor 8 euro. fotos komen beloof ik en voor de mensen die denken dat het hier party is of eas geweest zodat bean in zijn blote kont zou rennen helaas daar is nog geen gelegenheid voor geweest, misschien nog op een van de eilanden verder naarboven toe.

  • 02 November 2010 - 17:22

    Léon:

    Hey Bean, het gaat je goed lees ik, geniet er nog maar ff van. Gr. Lei

  • 02 November 2010 - 17:24

    Astri:

    Ja gelukkig heb je Peter uit Amersfoort, maar ik zou wel eens een foto van hem willen zien,
    Naar welke landen ga je op vakantie er is geen kut te beleven, alleen Peter uit Amersfoort.Ha Ha, Ha,
    Hey leon have fun, en wie weet waar je je kont kan laten zien.

    Groetjes Astrid,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 12776

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Vietnam 2014

22 Oktober 2010 - 20 November 2010

Mexico-Guatemala-Belize-Mexico

Landen bezocht: