chichicastenengo en pacaya vulkaa - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Leon Banens - WaarBenJij.nu chichicastenengo en pacaya vulkaa - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Leon Banens - WaarBenJij.nu

chichicastenengo en pacaya vulkaa

Door: bean

Blijf op de hoogte en volg Leon

06 November 2010 | Guatemala, Antigua

eergister naar een van de grootste markten van zuid amerika geweest en natuurlijk op zoek naar souvenirs welke vertel ik niet want thuis lezen zij dit ook en is het geen verrassing meer. het was een bewolkte koude grijze dag. de reis verliep vrijwel in dichte mist. denk dat het eengraad of 12 was, zelfs in nederland was het die dag warmer. de markt was enorm vol groente, fruit, kleding,, enorm kleurrijk. we hadden de tijd tot 14.00 en moesten weer terug in de hevige regen. in de avond heerlijk gegeten in het rainbow cafe. aanrader voor ieder die nog moet gaan richting antigua. ik slaap in het umma gumma hostel. gistermiddag richting vulkaan pacaya. de middagtour geboekt op aanraden van mandy en gijs, die waren er al eens geweest. het was een flinke klim van anderhalf uur maar absoluut de moeite waard een van de hoogtepunten van de reis, foto ontbreken kan er maar 10 plaatsen en ik moet opschieten met schrijven want 1 pc is broke en heb hijgende volgers naast mij zitten. onder aan de vulkaan op de terug weg stonden wat kids. ik had van mijn kids spulletjes uit nederland mee gekregen van funky, flippo tot alles wat je maar kunt sparen in een supermarkt. ik dacht zie verder geen kids meer dus geef maar een handvol aan 1 kindje maar verderop stonden er nog 10. ik balen had nog 2 funky, die in de lucht gegooid en de kids sprongen er op af zelfs zo toen ik in de bus zat ze op de vuist gingen met elkaar. ja kids thuis zo zie je maar weer hoe verwend wij zijn en dat we alles in ere moeten houden maar dat begrijpen ze warschijnlijk nog niet. ik heb hier de hele avond van gebaald dat ik in een keer alles heb weg gegeven. ik had nog zoveel kids gelukkig kunnen maken, zelfs zo erg dat ik vandaag om 06.00 had willen terug gaan maar dat kon niet. de vulkaan was een maanlandschap. boven hebben we marsmallows staan grillen bij de lava. het was wel enorm koud een giga wind. rond 17.00 moesten we afdalen in het donker, je raadt het al dat was glibberen en glijden. morgenvroeg moet ik er om 0.4.00 uit want dan vertrekt mijn vliegtuig richting flores voor het laatste stuk van guatemala. groetjes van bean.

  • 14 November 2010 - 10:07

    Gijs En Mandy:

    he hallo,

    Vet he pacaya. Zo leuk om te lezen ben ik weer even daar.
    Hoop dat je vlucht naar flores goed gegaan is en dat je nu zit te relaxen op caye caulker! zo ja doe edwin de groetjes in de rasta pasta bar. hahaha. Hij draagt mijn horloge haha. Geniet nog van je laatste dagen!!!

    groetjes Gijs en Mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 12775

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Vietnam 2014

22 Oktober 2010 - 20 November 2010

Mexico-Guatemala-Belize-Mexico

Landen bezocht: