mijn laatste dag - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Leon Banens - WaarBenJij.nu mijn laatste dag - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Leon Banens - WaarBenJij.nu

mijn laatste dag

Door: bean

Blijf op de hoogte en volg Leon

17 November 2010 | Mexico, Isla Mujeres

hallo mijn hollanders,
mijn laatste dag is aangebroken of liever gezegd halverwege om. zit nu in isla mujeres. een eiland wat hoofdzakelijk bezocht wordt door amerikanen vanuit cancun. ook hier is het laag seizoen en veel bars en restaurants zijn closed. mijn vakantie zit er bijna op ebn moet terug vliegen naar het koude kikkerlandje. moet morgen vanuit cancun naar atlanta vliegen en heb maar 1 uur om over te stappen, dit gaat waarschijnlijk nite lukken dus dan nog maar een dag vakantie of een week hoop dat er een thunderstorm overkomt. leuk voor degene die mij gevolgd heeft en de reacties, helaas heb ik niet veel kunnen schrijven daar ik te druk was en dat is goed, nee geen blote foto´s want veel uitgaansleven was er niet. hoop zaterdag veilig te landen en spreek jullie snel.

  • 18 November 2010 - 22:05

    Karin:

    ohhhh, wat gaat dat snel voorbij, he?
    ik vond het leuk om jou te volgen in die weken en hoop je volgende week zongebruind en met een flinke stoot energie weer terug te zien op je werk (na 1 dag ben je vast weer helemaal gewend, toch?).

  • 19 November 2010 - 07:17

    Jol & Claudia:

    Goede reis terug Leon, tot gauw !

  • 19 November 2010 - 08:26

    Ruud:

    Gooie reis trök. Trek diech de bontjas mèr aon, tis kalt hie.

  • 19 November 2010 - 16:27

    Astrid:

    He Leon,

    Leuk je gevolgt te hebben en een fijne terugreis.

    Tot snel

  • 19 November 2010 - 19:18

    Raoul:

    Bean,

    Goeie reis terug, en neem niet die nieuwe airbus!!!!! (pak maar een cesna)

    GR Raoul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 12777

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Vietnam 2014

22 Oktober 2010 - 20 November 2010

Mexico-Guatemala-Belize-Mexico

Landen bezocht: