Chitzen Itza - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Leon Banens - WaarBenJij.nu Chitzen Itza - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Leon Banens - WaarBenJij.nu

Chitzen Itza

Door: bean

Blijf op de hoogte en volg Leon

24 Oktober 2010 | Mexico, Mérida

Vandaag richting Chitzen Itza geweest in de bloed hitte, afgrijselijk vandaag hoe heet. Het kon dus ook niet uit blijven vanavond flinke hoosbuien, uitloper van de orkaan die boven zee hing. Voor het eerst tacos gegeten op de grote markt met een salsa feest. 2 bands en honderden mexicanen zelfs bejaarden aan het swingen. Maar uiteindelijk werd alles verstoord door de regen. Enige minpunt vandaag 2 enorme blaren op mijn hakken en flink lek gestoken door de mosquitos en geen kleine zijn dat, maar dan nog maar een half jaar ziek na de vakantie door de malaria. Morgen wil ik richting Campeche een stad aan de golf van Mexico. ben benieuwd hoe druk het zal zijn want nog steeds zijn er maar een handvol aan toeristen. het hostel waar ik zit is wel oke. Cerveza is ook maar weinig te krijgen, supermarkten verkopen na 6 geen bier meer????. het reizen gaat uitstekend met de bussen van ADO, bij ons zijn ze nog niet eens zo luxe. Wat betreft de reisstijl blijf ik mij verbazen zo netjes en rustig hoe er hier wordt gereden. De highway in Mexico is vrijwel leeg op een bus en pickup na. Heb ook voor het eerst wat fotos geplaatst. groetjes van Bean.

• 25 Oktober 2010 - 05:53

Astrid:

Hallo Leon,

Leuk om je zo te kunnen volgen op je reis. Waar zijn de toeristen bij die Maya tempel.Bij jij de enige??? op de fotograaf na??? Niks voor Piet geen bier.
    amuseer dich Astrid

• 25 Oktober 2010 - 07:04

Ruud:

Ziet er allemaal gezond uit, exotisch. Jammer van al dat water. Take care. Pas maar op met die bussen. Ken je dat verhaal van de "freak-brothers" en de famous, notorious mexican bus.:-) :-)

• 25 Oktober 2010 - 07:27

Monique Pols:

Ha Leon
    Het is ook nooit goed, te warm teveel regen en maar klagen. Weet je wat het hier voor weer is???
    Verder alles oke, ziet er in ieder geval allemaal goed uit en malalria op de koop toe wat wil je nog meer.
    Grzt Monique

• 25 Oktober 2010 - 08:06

Mariet:

Hallo Leon,

Veel succes op je reis. We zijn benieuwd naar je volgende verslag. Enne....ook geen kwik????Dan is het zeker niks voor Piet!!!!

veel plezier, Mariet.

• 25 Oktober 2010 - 09:46

Raoul:

Hey bean,

Waar blijven die moon-foto's?

Hahahahaha.

Enjoy your holiday.

Gr Raoul.

• 25 Oktober 2010 - 10:39

Peter:

Kammeraod!
    Goed te zien dat het goed met je gaat! Rudy Bouma wil een verslag van jou komen maken, en is op dit moment op weg naar Campeche....
    Groet! P

• 25 Oktober 2010 - 11:28

Marlon:

Ha Leon hopelijk is het leuk in Mexico heb je al met wat mensen gepraat daar??? fijne reis verder:) groetjes Marlon

• 25 Oktober 2010 - 12:59

Chrit:

Hoi Leon,
    je hoeft nu voor een verkoeling dus niet de Maas in te duiken!
    Geniet ervan!
    PS Weet je al wat de vertaling is van de reclame van Media markt????
    groetjes, Chrit

• 25 Oktober 2010 - 14:31

Yannick :-):

hoi Leon is het er leuk en gaat het goed met je huisdier op de foto slaapt die bij jou in bed? veel succes met je blaren! groetjes Yannick (; BUDUM BUDUM

• 25 Oktober 2010 - 14:32

YANNICK:

budum budum :)

• 25 Oktober 2010 - 14:35

Adinda En René:

Hoi Leon
    Fijn dat je goed bent aangekomen, zorg er ook voor dat je heelhuids weer terug komt. Voor de rest geniet van je reis en maak er wat moois van je bent nu toch eenmaal daar. tot gauw groetjes René en Adinda

• 25 Oktober 2010 - 19:27

Peter En Bianca:

Hey broor,

Zoals ik je ken zal dat geklaag wel overdreven zijn. Er komen vast wel momenten die je nooit meer zult vergeten. geniet er maar van.
    Trouwens te veel bier is toch niet goed voor je.
    Vanuit een ijskoud nederland wensen we je een een manjefieke reis.

greetz, Peter en bianca.

• 28 Oktober 2013 - 16:55

Yannick:

hallo leon hopelijk is het er leuk en plas je in je bed van angst

groetjes yannick

• 28 Oktober 2013 - 17:01

Leon :

hallo allemaal welkom in de wonderlijke wereld van leon ik ben leon en vandaag gaan we op zoek naar het kwapsie beest